Black and gold

Jag vill sova, men jag kan inte. Varför? För att foten bråkar, den är arg för att jag tvingade den gå så långt. Så imorgon ska jag vara lite kompis med den och använda kryckorna (dessutom går det mycket snabbare och smidigare att ta sig till bussen med hjälp av dom).
Så, vad händer i helgen då? Jo, imorrn kommer syster + barn hit, hennes kille jobbar kväll imorgon och hela lördagen så hon ville ha sällskap. På lördag ska jag först leka lite med henne, sedan blir det till att titta på vår match (jag fick inte spela för min tränare, oavsett hur bra jag tyckte foten var). Efter det ska jag på bio, vad vi ska se vet jag inte än. Förhoppningsvis blir det något bra, annars får jag väl nöja mig med sällskapet bara. Söndagen är än så länge blank, eventuellt lite häng med någon rolig (Erik kanske? Eftersom du inte kunde idag), annars vet jag inte. Lite fotrehab? Vilket jag iofs kommer ägna hela nästa vecka åt, eftersom jag nästa lördag SKA spela match. Oavsett fotstatus.

Kirrade förresten ett Active Ankle-skydd idag, det ska tydligen vara bra. Och innan ni börjar gnälla om att man inte ska använda skydd, låt mig förklara! I början kommer jag ju behöva tejpa foten för att inte stuka om den direkt, och eftersom jag har det jobb jag har skulle jag även behöva göra det där. Och eftersom jag inte orkar gå upp en halvtimme tidigare varje dag för att tejpa (plus att det skulle gå åt så mycket tejp) så tänkte jag använda skyddet där istället. Men jag ska inte använda det till handbollen. Ni kan vara lugna.

Nu ska jag försöka sova, får se hur pass bra det går. Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0