Bonde söker fru

För att prata om något annat än min fot, så kör vi lite bonde istället. Är det inte ett fantastiskt program? Eller inte.
However, lyckas inte Magnus säga konstiga saker hela tiden? Han menar så väl, men det blir ofta fel. Stackarn. Jag tycker han borde välja Linn eller Christel, helst Linn.
Hanna då. Jag tycker Tobias passar henne, men hon kommer säkert inte välja honom eftersom han är så tyst jämt. Synd det. Annars har hon fått ett par bra killar (men jag tycker inte om han som pratar så konstigt, den blonda långa saken).
Och Peter, min favvobonde! Han kan välja vilken kille som helst, förrutom han som jag glömt namnet på, den lilla biffen. De passar inte. Däremot skulle alla andra tre passa honom perfekt.
Till sist, Per. Jag vet inte, han har fått fyra tjejer som pratar hur mycket som helst mest hela tiden. Så länge han inte väljer krulltotten blir det nog bra.

Nu återgår jag till tvn, sen ska jag sova tror jag. Eller först se på roomservice som jag spelat in, sen sova. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0