Drömmar

Jag drömmer väldigt sällan nu för tiden, jag sover så pass hårt så drömmarna har ingen chans att komma fram, typ. Däremot har jag haft konstiga drömmar de två senaste nätterna, eller konstiga, faktiskt ganska mysiga. Lite mysiga iaf. Eftersom de faktiskt handlat om kärlek. Tänk om det är sanndrömmar! Hoppas det :) Fast en sak jag drömde i natt var helt galet, jag drömde att senorna på insidan av armbågen lossnade, bara sådär. Hur stor är den sannolikheten? Det kan bero på att vi på träningen pratade om hälsenor som gått av, och så hade jag haft hemskt ont i armbågen de senaste dagarna. Den kombinationen gav helt enkelt en dröm om avslitna senor, helt normalt. Eller?

Idol då. Lars åkte ut, faktiskt lite synd nu när han äntligen börjat skärpa sig. Men samtidigt var det bra, för han avskyr ju faktiskt Idol och är i mina ögon alldeles för bra för programmet. Kevin är min favorit nu och får väldigt gärna vinna, eller så kan Alice vinna. Kevin och Alice i final tack! Fast Johan är oxå rätt bra, love hans röst.

Nä, nu går jag och sover. Match imorrn, tagga tagga tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0