Fotstatus

Som ni kanske märkt har jag inte klagat på foten på hela dagen, detta eftersom den börjar bli mycket bättre. Jag kan nu faktiskt balansera på den (något jag inte ens kunde göra i söndags), och rörligheten börjar komma tillbaka. Blåmärkena blir större och större, men jag tror det ska vara så. Idag kunde jag dessutom nästan stå på tå på foten, jag fick visserligen bara upp hälen någon centimeter från golvet, men det är stora framsteg. Så jag kan nog spela på lördag!

Däremot är jag arg på mig själv för att jag är så jävla snäll. Varför sa jag ja till att jobba resten av veckan? Jag är ju sjukskriven och borde vara hemma och ta hand om min fot! Och träffa lite trevligt folk, något jag förtjänar. Jag ska nog gnälla lite om att foten är öm och gå hem tidigt från jobbet imorgon, och inte jobba mer under veckan. Jag är ju trots allt sjukskriven.

Kommentarer
Postat av: Snö

Jobba när man är sjukskriven, det låter som man borde få grym ersättning för det!

2008-11-18 @ 20:39:01
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0