Gnällgnällgnäll

Vet ni, jag vill säga förlåt för att allt här handlar om min fot. Det finns ju så mycket värre saker som sker i världen, bättre om jag pratar om det istället. Eller inte.

Så här ser dagens planer ut iaf:
- Duscha, tvätta håret (vilket är ett helt äventyr för mig, eftersom jag knappt kommer i badkaret)
- Kolla på Kung fu panda
- Kolla på nya CSI-avsnitt som jag missat
- Kolla på tv
- Sova

Eller, om jag har tur, så får jag sällskap idag och då blir det lite roligare, eftersom jag då slipper vara själv. Men det blir nog tv-tittande ändå, eftersom jag inte kommer så långt från soffan just nu.

Men får jag klaga lite på folk? Det är ingen från handbollen som ringt/smsat/facebookat och frågat hur foten mår! Inte ens min tränare! Och då är jag ändå ganska viktig för laget, har jag fått det förklarat för mig. Synd för dom att jag kanske inte kan spela på lördag. Jobbigt läge. Vem ska stå då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0