Idioti

Förlåt, jag vet att man inte ska dra alla över en kam, men alla kristdemokrater verkar vara helt punchade i huvudet! Läste detta (okej, jag orkade inte läsa hela artikeln, men ni fattar vad det handlar om), och jag måste säga att jag inte förstår vad det är för fel på människorna. För det första, en människa är en människa, oavsett smak! För det andra, GUD FINNS INTE! Och för det tredje, kärlek och äktenskap mellan två människor handlar väl om känslor, inte om vilket kön man har? Herre min je, lever ni på 1800-talet eller? Ni tror på något som inte går att bevisa, ni utpekar människor som skiljer sig från "normen" som "sjuka", och verkar helt enkelt tycka att alla människor inte är lika värda. Det ni pysslar med är sjukt, det är patetiskt, det är flippat.

Som kontring vill jag påstå att alla som tror på Gud, är kristdemokrater, eller på något annat sätt ställer sig bakom dessa idiotiska åsikter borde låsas in på psyket. Att lida av de hallucinationer ni gör ("Gud finns!" "Jag har sett Gud!") skulle jag klassa som en allvarlig psykisk störning och det kräver vård, framförallt eftersom det gör att ni kan vara farligt för andra människor (främst då homosexuella). Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0