Jahajaha

Eftersom det gjorde så frukansvärt ont i foten igår och i natt (jag sov sammanlagt tre timmar, skönt va?) så tyckte sjukvårdsrådgivningen att jag skulle åka in och röntga fothelvetet. Så det gjorde jag, men jag visste ju redan innan att det inte var någon fara. Och det var det inte. Fast läkarna sa att det var så svullet så man såg inte ordentligt, men det var troligtvis ingen fraktur iaf. Däremot en kraftig skada på ledbanden, ledkapseln och allt annat skit där runt omkring. Så nu är jag sjukskriven två veckor (till och börja med), kryckhoppande och halvt nerdrogad av värktabletter. Handboll ska jag helst inte spela på en månad heller. Men det kan dom ju bara glömma, jag har match nästa helg! Lyckades jag spela en halvlek igår kan jag väl spela om en vecka.

Hur jag lyckades spela 30 min igår är ett stort mysterium för mig idag. Jag kan inte belasta foten överhuvudtaget, det gör tom ont att vicka på tårna. Det gör så ont i foten att jag inte ens känner att jag har ont i armbågen. Men jag visade väl att allt går med lite vilja (för det var bara på vilja jag gjorde det, eftersom jag till och från hoppade på ett ben i målet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0