Sorry dudes

Nu ska vi vara lite allvarliga här va tycker jag. Jag ber om ursäkt för att jag verkar schizofren, jag är inte det, jag lovar. Men jag är en väldigt känslosam människa, samtidigt har jag grymt svårt att släppa ut det vilket leder till att det bildas en stor klump i magen som gör mig nervös. Just nu är det extra mycket känslor i kroppen och det gör mig ännu mer känslig. Jag blir arg och ledsen för ingenting, vilket tyvärr påverkar helt oskyldiga människor. Men jag vet att många vet om mitt problem, men samtidigt känns det så jäkla orättvist mot dem att de ska anpassa sig efter mig, varför kan jag inte bara vara normal? Det är även i ett sådant här läge jag brukar sabba det som är bra, bara för att det gör mig för känslig, men denna gång ska jag inte göra det. Denna gång ska jag ta det lugnt och sansat och reda upp de problem som finns och de som kommer, och det får ta den tid det tar. För jag har inte särskilt bråttom.

Som jag tidigare sagt, det funkar inte med en öppen blogg för mig längre. Jag kan inte skriva det jag vill eftersom jag är rädd att fel person läser. Därför, från och med söndag är det lösen! Men som sagt, fråga om lösenord så får ni det kanske. Troligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0