Varför ska det vara så svårt för

Jag vill ju så gärna spela handboll, jag älskar ju det. Och idag blev jag ju så arg för att jag inte fick spela, jag var verkligen sugen på det. Men samtidigt känns det inte som jag vill tillbaka. Jag har svårt att motivera mig för att börja rehaba foten på måndag, vilket iofs kan bero på att det fortfarande gör ont, är blått och svullet, men någonstans innerst inne vill jag inte tillbaka till laget. Trots att jag nu är mer inne i laget än jag någonsin varit, och jag trivs egentligen jättebra med lagkamraterna, men det är något som inte stämmer. Och jag tror att jag vet vad som är fel. Men jag måste utvärdera om det är så, innan jag kan komma med några klara besked.

Fan vad jag gnäller och är velig. Men det är jobbigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0