Död.

Tänk om man kunde få sova länge någon gång, men nej då. Alltid någon jävla idiot som ska väcka en. Jag som hade tänkt att sova till typ elva idag, tack så mycket! Och så behöver jag inte åka hemifrån än på ett tag, hmm.. Kanske ska åka ändå och spendera lite pengar. Borde sola oxå, det var ett tag sen. Och köpa schampoo och balsam. Och hårfärg, jag ska ju färga håret idag. Okej, let's go, jag åker nog snart!
Jaha, dagens planer då? Jodå, först ska jag handla och sola (har jag ju bestämt nu), sen är det match mot Tumba vid fyrasnåret. Idag måste vi vinna! Efter det lirar killarna, kanske stannar och tittar en stund. Sen är frågan om jag ska åka hem eller till S, vill du hjälpa mig färga håret? Ring mig! Och så är det tidigt i säng, jag måste sova igen allt jag fölorar i veckorna. Rolig dag? Inte riktigt va! Skulle helst spendera dagen i ett annat land, med världens bästa människa, men det får jag ju inte. Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0