I like this

Just nu mår jag rätt bra. Vilket kan bero på att jag inte jobbat på tre dagar, efter nästa vecka lär jag vara nere igen. Jobbet har en förmåga att få mig på dåligt humör.
However, dagen har innehållit flera bra saker. Jag och E åt en grymt god frukost imorse (hembakade scones, love it!), sedan tog vi en låååång promenad i stan och pratade om allt och inget. En god lunch, lite fönstershopping (jag har hittat mina nya skor som jag ska ha), och så en lugn kväll framför tvn. Allt detta har varit bra, men det absolut bästa är det faktum att jag fick reda på att Patrik kommer hit i januari! Gah, bättre nyheter kunde jag inte få! Och så kommer Blom hit nästa helg, och jag har match imorgon som jag ser fram emot så mycket. Jag är på riktigt fint humör faktiskt.

Har även diskuterat min framtid med Erik, för att få lite reflektioner, och han tycker jag har bra planer. Och det känns skönt att få stöd från ytterligare en i mina tankar, då vet jag att jag är rätt ute. Men för er kommer jag inte avslöja något, förrän något är bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0