Idol

Okej, idolkväll blev det alltså. Och hur sammanfattar vi det hittills? Så här kanske: 
Kevin är riktigt duktig, och söt är han oxå. En typisk medelhavssmörsångare (ser även lite ut som Darin, men jag gillar Kevin grymt mycket mer!). Loulou är vår nya Anna Book. Robin B chockade mig under auditionen när han kom in i baggyjeans, t-shirt och baseballkeps och sjöng som en gud, det hade jag inte väntat mig. Chockade mig idag med när han gör en grym version av en halvkass låt. Låter lite som Tom Jones. Yazmina, nja, jag vet inte riktigt. Men Lars däremot, me like! Även om han inte lyckades helt idag så älskar jag hans säregna röst, hans skiva kommer jag lätt köpa sen! Sedan har vi lilla söta Alice, hon sjunger som en ängel! Bäst idag! Idol-Olas "lillebror" Jesper vet jag inte riktigt, han har en bra röst men inte så mycket mer än så. Däremot vet jag två killar som är lite småkära i honom. Däremot gillar jag inte Sepideh, alldeles för taskig engelska och lite för mycket skrik. Och ge Johan en Håkanlåt, han skulle äga! Anna har jag inte förstått mig på riktigt, visst att hon har en stark röst men nja.. Inte min grej. Sist men inte minst, Robin E. Och ja, det var tur att det tog slut där, tror inte man kunde klämt ut så mycket mer, nivån hade ju redan börjat sjunka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0