I'm a star

Igår var jag på prommis i stan (läs shoppingrunda) med Marcus och Rickard, och då hände en lite lustig sak. Det var en kille/man som kom fram och frågade om jag var "Mickis, den där målvakten i Westermalm". Gissa om jag blev ställd! Så jag svarade väl lite tveksamt att jodå, det är jag, och visste inte riktigt vad som väntade. Men han gav mig ett par riktiga komplimanger om hur duktig jag minsann var, jag borde spela i ett mycket bättre lag än jag spelar i nu, och så vidare. Och så sa han att han kände några i några utländska lag (vilket land vet jag inte, jag lyssnade inte så noga eftersom jag var lite halvt chockad) och om jag inte blev värvad till nästa säsong skulle han minsann fixa det till mig. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, han var lite underlig, men han lovade dyrt och heligt att han skulle höra av sig i slutet av säsongen. Han hade tydligen redan mitt nummer. När han sen gick tog det ett tag för mig att hämta mig, och Marcus och Rickard som hört allt bara garvade. Dom tyckte det var roligt att känna nån som var så "känd".
Men nu är det väl bara vänta och se, om det ringer en underlig människa efter säsongen eller om det bara var någon som drev med mig.

Kommentarer
Postat av: M

Wow, kändis? Jag vill också bli känd! :)

2008-10-08 @ 23:55:18
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0