Inte någon vettig rubrik

Jag älskar att sova borta, iaf när jag sover hos folk jag tycker extra mycket om (nu undrar ni säkert om jag brukar sova hos folk jag inte gillar, och det har faktiskt hänt. Två gånger). Jag tycker om att smyga upp på morgonen när de andra sover och fixa god frukost, tjuvtitta på den jag sover hos och inse hur bra jag har det som har denne som vän, kramas lite när den vaknar, och så vidare. Att sedan ta en mysig morgonpromenad i solen, äta en glass och bara prata om allt mellan himmel och jord, så vill jag ha det varje dag. Och när jag på bussen på väg hem upptäcker att jag luktar herrparfym, det gör mig varm inombords och får mig att längta tillbaka.

Nej, nu tycker Erik att jag ska sluta svamla och klä på mig istället. Vi ska tydligen åka och shoppa, och sedan är det dags för mig att åka till Västerås och lira handboll. Vi hörs dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0