IQ

Nej, jag har inget vettigt att säga just nu. Eller okej, jag kan ju meddela att jag har lite träningsvärk i magen och ryggen, efter världens bålträning igår. Men det är mysigt det. Sen kan jag även säga att jag är världens neggo på jobbet, tack vare en idiotisk arbetskamrat. Om det inte vore för honom hade jag kunnat sluta 12-13 både igår och idag, men så bra fick jag inte ha det. Förhoppningsvis blir det bättre snart (men risken finns att det blir värre eftersom det tydligen väntar en helvetesmånad i november).

Egentligen ville jag bara dela med mig av en grym reklamfilm. Jag brukar inte gilla reklamer allt för mycket, men denna är skitbra. Mest för att företaget bakom delar mina åsikter fullt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0