Jag lever (fortfarande)

Nej, det är klart jag inte kan slita mig härifrån. Däremot har jag inte tid att skriva så mycket under veckorna, jag har ju faktiskt jobb och träning att tänka på. Men nu är det helg! Och är det inte underbart att avsluta veckan med att sluta klockan ett? Det är lovely!

Ni som faktiskt orkade läsa matchreferatet som jag länkade till tidigare (som jag fortfarande anser är väldigt orättvist), upptäckte kanske att jag blev matchens lirare. För andra gången denna säsong, efter fyra spelade matcher. Förra året blev jag matchens lirare åtta gånger, jag siktar på att slå det i år. Lyckas jag? However, det jag skulle komma fram till var att jag denna gång fick jättefula blommor (förra året fick jag fina blommor av Irsta, så jag blev lite besviken). Så här ser dessa ut, inte min smak alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0