Maaaaahaaaa

Nej, vi vann inte. Nej, vi förlorade inte. Ja, det blev oavgjort. Ja, jag är nöjd ändå, för vi gjorde en grym upphämtning! Låg under med 13-17 när det var 4,20 minuter kvar, och matchen slutade 18-18. Alltså gjorde vi 13 mål på de första 55,40 minuterna, och 5 på de sista 4,20. Rätt bra tycker jag! Grabbarna gjorde oxå en sån där grym upphämtning, låg under med 13-6 ett tag, men efter en stund stod det helt plötsligt 18-13 (och sen vann dom, tillskillnad från oss). Bra grabbs!

Det blev dock ingen hårfärgning idag, bangade på det. Eller hittade rättare sagt inte rätt nyans i hårfärg. Kanske en annan dag.
Imorgon ska jag lira igen, som utespelare! Rooooligt. Jag kommer äga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0