Nyfriserad, glad och trött!

Yehey, äntligen fick jag håret klippt! Och ganska bra blev det oxå. Tur det, för det kostade mig 310 kr. Dyraste klippet ever.
Dagens bästa måste dock vara det faktum att jag lärt mig köra moppe! Och det var det roligaste jag någonsin gjort! Tyvärr gick moppen bara i 35 km/h (eftersom jag självklart fick den sämsta), jag hade gärna sett att den gick lite snabbare. Men kul var det! Även diskussionen innan är skön:
Chefen - "Mickis, glöm inte hjälmen!"
Jag - "Måste man ha hjälm?"
Chefen- "Måste och måste, det är lag på det."
Jag - "Okej, då struntar jag i den."

Och jag klarade mig galant! Inga hjärnskador här inte ;) Men nu blir det inte så mycket mer moppeåkande för mig, bara imorgon. Och efter jul, då kommer jag förhoppningsvis få köra moppe tre-fyra dagar i veckan :D

Och så undrar ni säkert hur foten mår. Jodå, den är bättre. Inte bra, men bättre. En kraftig inflammation i hälsenan hade jag, men efter att ha (nästintill) överdoserat voltaren så är det bättre. Därför kan jag börja springa i trappor igen på torsdag. Dock stukade jag lillfingret igår på träningen, mycket irriterande!

Kommentarer
Postat av: M

JAG RINGER POLISEN, DIREKT! :)



Nejdå, kul att du fått åka lite moppe. Inte avis heller, jag skulle inte våga :P

2008-10-08 @ 23:56:49
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0