Telefonboksutmaning

Man ska ta fram mobilens telefonbok och svara helt ärligt. Okej, let's go!

Har du pussat nummer 2?
Nej, men jag har kramats med henne! En gammal klasskompis, Amanda.

Vad har du för relation med nummer 20?
Coachmobilen, mina "chefer" ringer alltid från det numret.

När ska du träffa nummer 30?
Det är ingen person, utan mitt gamla jobb. Så förhoppningsvis aldrig!

Är nummer 18 söt?
Eh, tveksamt. Det är ett annat cm-kontor, inte lätt att vara söt när man är ett kontor :P

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Carmisbebis! Mitt första intryck var nog: "Gud så lockigt hår hon har!"

Gillar du nummer 14?
Carrobrunnen! Hon är snäll hon :)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Min sjukgymnast, jo, han träffade jag för en vecka sedan.

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Aldrig tror jag.. Fast Dan är snäll, skulle gärna träffa honom snart :)

Är du nära vän med nummer 23?
Nej, det är mitt gamla jobb med mina hemska arbetskamrater!

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej, det är oxå en gammal klasskompis, André. Men han är grymt snäll!

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Henrik? Jaaadååå, han är ashärlig!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Jag och Bengt pratar om allt möjligt. Bengt är min galne lagledare.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
ABSOLUT! Det är Blom, älskade Blom!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Gamla jobbet det oxå, inte bra relation.

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Med Emma kan man göra vad som helst, allt från spela handboll till att gå ut!

Vad är det bästa med nummer 8?
Hm, jag vet inte.. Min gamla chef, hon var väl trevlig men jag fick aldrig någon närmare relation med henne.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Jahadå, Carro I, lagkompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0