Vad är det för fel på mig?

Jag vet inte hur jag alltid lyckas göra illa mig, på ett eller annat sätt. Först gjorde jag ju illa knät när jag ramlade ner från en plint, och det tog ett litet tag för det att läka. Sedan var det foten (hälsenan, vaden) men det är bra nu. I söndags på matchen gjorde jag illa armbågen (igen, för tusende gången), och kommer nog inte kunna träna mer denna vecka. Inte handboll iaf, eftersom jag varken kan rädda skott eller kasta bollar. Och nu börjar även min andra fot göra ont, och det är på precis samma ställe som den andra foten gjorde ont. Och nej tack, jag vill inte få en bristning/hälseneinflammation i den foten oxå! Får kurera mig så gott jag kan nu under kvällen.

Annars har inget roligt hänt, tackar som frågar!

Kommentarer
Postat av: Blom

Klantskaft! Men jag älskar dig ändå :) Nästa vecka darling!

2008-10-21 @ 18:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0