Ännu en dag

Idag har jag blivit fattig (eller fattigare iaf). Betalade räkningar, köpte nya handbollspjucks, och sånt är ju aldrig billigt. Bara handbollen gick på 3000 denna månad, blä! 1800 i medlemsavgift, 300 på licensen och 900 på skorna. Men men, det får man väl stå ut med. Och nu är ni säkert jättenyfikna på vad det blev för skor förstår jag, och inte ska jag hemlighålla det för er. Det blev de nya Pumaskorna, de var precis lika sköna som mina gamla. Men när jag kom hem upptäckte jag hur smutsiga mina gamla egentligen är, det är galet hur de ser ut! Självklart kirrade jag en bild, bara för er skull.



Gissa vilka som är nya och vilka som är gamla!


Kommentarer
Postat av: M

Stiligt! Märks att det var dags att byta, de där blåaktiga har nog varit med för sista gången!



Är ju lite snyggare med lila också, ett bra uppbyte :;)

2008-09-28 @ 13:34:03
URL: http://snowman.webblogg.se/
Postat av: Mickis

Haha, jag vet! De blå är riktigt slitna nu ;)

2008-09-28 @ 14:34:41
URL: http://bellofiorire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0