huvudvärk

Sov väl kanske lite för lite i natt, för nu har jag världens huvudvärk. Men jag vaknar ju alltid vid fem så det finns ingen chans att jag sover längre än till åtta på helgerna. Jävla kropp. Får väl vila lite när jag kommer hem idag istället.

Idag ska jag iaf in till stan, nya handbollsskor måste inhandlas då mina väldigt snart säger tack och hej för sig. Är sugen på de nya Pumaskorna (eftersom jag älskar mina Pumapjucks jag har nu), men jag får se om jag kanske hittar några andra roliga. Sedan ska jag till optikern och kolla ögonen, och eftersom jag då ändå är i Hammarby Sjöstad kanske jag svänger förbi Sjöstadshallen och glor lite på grabbarna som har match där. Om jag orkar dvs. Annars blir det till att åka hem, byta om och gå ut och springa en runda.
Har jag förresten nämnt att jag helt plötsligt fått värsta bra kondisen? Eller värsta och värsta bra, men mycket bättre än i somras. I onsdags skulle jag, en lagkompis och min tränare testa en ny löprunda för skojs skull (obs; JAG springer för skojs skull, galet!) och när vi kom tillbaka och kollade hur lång tid vi hade sprungit hade klockan stannat på 42 minuter. 42 MINUTER! Och jag var knappt trött! Rundan var drygt åtta km lång, och jag orkade. Jag är hemskt stolt över mig själv. Imorgon ska jag springa milen, för skojs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0