Inlindad bil

Ja gott folk, jag har lite tid över faktiskt. Otroligt! Nej, men snart är det sovdags. Måste bara berätta om dagens roligaste. Min tränare köpte en ny bil i våras och har haft lite otur med den sedan dess, han har blivit påkörd, fått däcken stulna, fått backspeglarna stulna, punktering osv. Så idag efter träningen fick vi för oss att vi skulle skoja lite med honom, så vi drog ut alla hans torkare, plockade av vindrutetorkarna, lindade in bilen i toapapper och la lite blommor på taket. Inte elakt, bara jävligt roligt. Jag har iaf inte skrattat så mycket länge, låg på marken bakom en bil och näst intill grät av skratt. Så som det ska vara helt enkelt :)

Imorgon har jag träningsledigt (omg) så då ska jag efter jobbet försöka hinna med att klippa mig och sedan packa mina väskor, och sedan åka hem till Marcus och sova där. SötMarcus har lovat att han ska hämta mig från jobbet på fredag för att köra mig till min samling, har annars svårt att hinna. Ja, jag ska ju till Avesta ju. Om jag glömt nämna det. Och nästa helg kommer Hjärtat till Stockholm, jag längtar! Men nu är det sovdags, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0