Inte ens värd en rubrik

Denna dag, denna helg, detta liv är inte alls vad det borde vara. Jag trodde det skulle vara skönt att få komma iväg och få umgås med braiga människor, spela handboll och chilla, men något låste sig. Visserligen kändes det ganska bra i fredags när vi åkte, men klumpen i magen har växt och nu är det illa, riktigt illa. Och det värsta är att jag inte ens vet vad det är som är fel, jag brukar ändå ha lite koll på sådant. Av någon okänd anledning har tårarna runnit nästan konstant sen jag kom hem, huvudet dunkar och krafterna har försvunnit. Men jag vet som sagt inte varför. Men tydligen har det varit synligt att jag inte mår bra, min tränare försökte få mig att prata med honom men det slutade med att jag bara gick därifrån.. Känns inte aktuellt att träna imorgon, orkar inte ta den konfrontationen då. Och imorgon flyttar jag tillfälligt hem till Marcus oxå, Rickard är bortrest så jag ska vara sällskap till Mackan hela veckan. Stackarn som kommer behöva stå ut med mig.. Men jag ska försöka skärpa mig Marcus, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är lugnt sötnos, du får vara hur som helst, jag är glad att få umgås med dig ändå :)

2008-09-08 @ 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0