Spar på krafterna

Intervallöpning stod på schemat idag, två stolpar framlänges och en stolpe baklänges i uppförsbacke. Instruktionen var: "snabbt framåt, långsamt bakåt!", och vem är jag att inte lyssna? Ändå kom följande kommentar: "Mickis, LÅNGSAMT bakåt var det!" Svaret? "Jag springer ju långsamt, men jag har för långa ben för att springa lika långsamt som du!" Det finns alltid något att skylla på ;)

På väg till träningen såg jag även en skylt där det stod "Säljägare i Tyresö?" och så var det en bild på en båt eller något sådant under. Men det tog en stund innan jag kom underfund med var det stod, för jag läste hela tiden "sälj ägare" och undrade vad fan sälj var, det stavas väl sälg? Och varför har dom en båt där? Men sedan slog det mig, "säl jägare"! Skönt att hjärnan hänger med ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0