You smell good

Trött tröttare tröttast, hej Sverige. Jag borde gå och sova typ nu, och det ska nog göra. Eller inte nu, men snart iaf. Det är lika bra, eftersom jag inte har något vettigt att säga ändå. Vilket E så tragiskt fick uppleva då han ringde för att försöka få med mig ut ikväll. Haha säger jag bara, som om jag skulle orka!

Men nu är det slut på gnäll, kan istället berätta om mina nya planer. Ni vet att jag får för mig saker ibland, och nu har jag kommit på en ny grej. Jag ska börja samla på Ben&Jerry burkar! Sånna där små söta ni vet. Ska testa lite olika smaker och inte bara äta min älskade chocolate fudge brownie (som jag förövrigt åt idag, lovely!). Gosh, en så bra idé jag fick.

Och så vill jag berätta för er som undrar, nej, S är inte min nye hemlige pojkvän. Nej, jag har inte gått och kärat ner mig i nån läskig människa (men tack för omtanken E). S och jag är vänner, och S har lärt mig mycket om livet och fått mig att inse en mycket viktig sak om mig själv. Men som sagt, Tack för att ni bryr er folk, men var inte oroliga, om jag skulle träffa kärleken skulle jag berätta det för er! Men nu ska jag nog vila lite, hörs sötisar.


Kommentarer
Postat av: M

Hej hej, tänkte bara säga att jag lever :)

2008-09-26 @ 20:42:22
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0