Dagens lögn (?)

Dagens konversation med Blom
Jag: Hörrö, jag kan inte prata längre, jag måste jobba
Blom: Va sa du?!
Jag: Jag måste jobba, du vet sånt du inte gör
Blom: HAHA, ofta! Det där va fan årets lögn. Du jobbar väl aldrig?
Jag: Nej, det är sant.. Men jag måste låtsas jobba iaf så inte chefen blir arg

Så driftig är jag på jobbet! Men idag har jag faktiskt varit lite effektiv (med betoning på lite) och så har jag fått veta att jag är mobbad som är vänsterhänt. Jag får inte använda den nya skärmaskinen och jag kommer få lite problem med vårt nya arbetssätt om jag inte tränar upp höger. Det tycker är orättvist!


Nej ni, nu sticker jag. Hörs i ett annat liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0