Delete

Jag har suttit ett tag och rensat datorn och mobilen på gammalt strunt, bilder, mail, sms, telefonnummer och så.. Och det är när man gör sånt man inser hur svårt det är att ta bort och glömma, oavsett hur många bilder man raderar finns dom alltid där, om inte på datorn så på facebook eller någons blogg. Telefonnummer som man tar bort och sen inser att man ändå alltid kommer kunna, de sitter fast i huvudet. Jag vill inte ha det så, jag vill att det ska finnas en stor Delete-knapp för det gamla och en refresh så allt kan bli nytt. Samtidigt kan jag inte låta bli att vilja minnas det jag inte vill minnas, det finns en förhoppning om att det kanske kan komma tillbaka en dag. I alla fall de bra stunderna, de andra får gärna försvinna.

Nu mina vänner hör ni inte från mig förrän jag sitter på ett riktigt najs hotel i Khao Lak, eftersom jag sover borta imorgon. Men bilder och uppdateringar utlovas, så vissa blir nöjda! ;D

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag kommer iallafall bli grymt nöjd om det kommer bilder och uppdateringar med jämna mellanrum! ;)

2009-04-25 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0