Hello Sweden!

Ja, jag överlevde flygresan (bra va Blom?). Och det gick väldigt smidigt med tanke på att vi hade två småkids med oss, inga strul alls. Nästan. Jag som redan i fredags kände av antingen pollen eller en början till en förkylning är helt färdig, det känns som jag ska avlida! Ögonen rinner, näsan rinner, huvudet värker.. Men som tur var så var inga problem på Stockholm-Bangkok flygningen, däremot så kände jag direkt när vi lyfte från Bangkok när vi skulle vidare till Phuket hur ett blodkärl i näsan sprack och jag började blöda näsblod. Inte så mycket, men ändå jobbigt. Och när vi sedan gick in för landning fick jag världens tryckhuvudvärk, det gjorde så ont så tårarna rann (inte medvetet, dom gick bara inte att stoppa). Och som inte det var nog visade det sig när vi kom till hotellet att jag har fått tillbaka min överkänslighet mot klor, vilket betyder att jag inte kan bada i poolen utan att få kliande ögon och nässelutslag. SÅ JÄVLA ROLIGT DÅ! Inte den start jag ville ha på resan direkt, men wtf, det kan inte bli sämre nu iaf. Hoppas jag.
Dock har jag ett stort beslut att fatta under resan, angående handbollen. Och jag vet inte vad man ska lyssna på, hjärnan eller hjärtat? För just nu är jag verkligen delad mitt i tu, jag ser för- och nackdelar med båda! Dock mest fördelar med det nya, och mest nackdelar med det gamla.. Och så måste jag verkligen ta beslutet, helst inom två veckor. Utan att ha diskuterat saken med min tränare. Känns ju verkligen roligt.

Hur som så har hotellet trådlöst internet så jag kommer kunna uppdatera de fem första dagarna, sen flyttar vi från Khao Lak till Patong och där vet vi ännu inte hur vi bor. Men jag kommer nog kunna hitta lite trådlöst nät någonstans iaf. Bilder som jag utlovat kommer att läggas upp kanske imorgon, om jag orkar det. Men nu är det dags för mig att nanna, en timme har jag sovit sen i söndags morse och det börjar kännas nu (framförallt när man upptäcker att man slumrar till i en skumpig taxi och i en tuk-tuk). Men imorgon mina vänner lägger jag mig och den svarta faran på altanen och uppdaterar med bilder, I promise you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0