Jag orkar inte!

Jag blir verkligen arg på vissa av mina arbetskamrater ibland. Typ en av dom där som kallas "halvchef", don't like her. Alltid blir det jag (och en annan iofs, men det är för att han har körkort) som råkar ut för hennes små tankar, så jag får skitjobbigt medan hon får det bra. Sen kanske jag är för snäll också som inte säger emot, men jag orkar lixom inte ta diskussionen. Jag åker trots allt om fem dagar! Ska bli såsåsåså skönt att slippa pulverna.

Jo, så borde jag ju faktiskt packa nu, men gör jag det? Nej, jag orkar inte. Men jag borde. Och jag ska. För imorgon har jag träning, på torsdag har jag sistaminuten-shopping och träning, på fredag ska jag träffa folk, på lördag är jag barnvakt och på söndag åker jag till sis för att sova där. Så jag har inte riktigt tid under veckan att packa, alltså måste jag göra det nu. Om jag nu får tummen ur. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0