Likie likie

Sol är underbart. Och jag verkar ha bränt mig lite i ansiktet, eftersom jag knallröd, men vad gör det? Jag är nu så fräkning så det är galet, och det gillar vi!
Det blev iaf nya skor idag, ett par Nike, oväntat va? Men dom var grymt sköna! Och så fick man ett Nike+paket med, ett sånt som man kopplar till Ipoden som sen mäter löpsträcka, förbrända kalorier och hastighet. Perfa. Sen så passade jag på att köpa ett nya löparbyxor också, ett par trekvarts. Jag hade ju bara långa och korta förut så dessa är perfekta. BIlliga också, och bra (Craft, love Craft).

Men det tär att gå i solen hela dagen, nu är jag trött som en galen. Kanske sova lite middag? Mja, jag vet inte. Dock vaknade jag 06.40 imorse och var helt säker på att jag försovit mig,så jag hann både klä på mig och sätta upp håret innan jag insåg att det var lördag. Bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0