Mui bien

Göteborg var fint, tackar som frågar. En hel del var bra, en del var ännu bättre men en sak var mindre bra. Men, det får räcka så, What happens in gbg stays in gbg  som vi säger. (Någonting kanske även hamnar på den andra bloggen, eftersom det kanske behöver komma ut).

Och så vill jag även tacka pärtan och päron (Blom och Patrik) för att ni är världens bästa. Helt otroligt att ni känner mig så här bra, bättre än vad jag själv känner mig! Love you.

Jaja, men dåså. Om en vecka vid den här tiden sitter jag på ett flyg på väg till Bangkok, så jävla najs. Mindre najs är det faktum att jag måste packa imorgon eftersom jag inte kommer hinna senare i veckan, och jag tycker inte om att packa. Jag vet aldrig vad jag ska ha med mig. Men men, det måste göras! Så imorgon efter jobbet, då jävlar. Då ska grejerna ner. Wish me luck, det kommer behövas.


Kommentarer
Postat av: Micke

Du får se till att blogga mycket när du är bortrest, eller så får du skicka personliga updates. Jag vill veta allt! :) Hoppas du får det underbart bra, kram!

2009-04-21 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0