Och så var det det där med skor

Jag vet inte vad som hänt med mig, jag har nog blivit galen. Hela denna vecka (förrutom i tisdags) så har jag varit ute och sprungit, frivilligt. När det har hänt sist vet jag inte, annars brukar man få hota mig med döden (nästan) för att jag ska ut och springa. Men nu har det faktiskt varit skönt att kuta av sig lite, och det blir nog en bra vana. Iaf så länge det är bra väder.

Imorgon måste jag dock köpa nya skor. Och innan ni säger något (Erik, Blom eller Patrik) så måste jag köpa nya löparskor, och det är dessutom jobbet som betalar så ni har inget att säga till om. INGET! Bra så? Okej.

Hade även tänkt att träffa M ikväll eller imorgon, men så blir det nog inte.. Crap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0