På väg hem

Jut nu sitter jag på ett tåg på väg hem, får se om jag kommer sova något i natt eller om jag kör på att sova bort hela dagen imorgon istället.. Just nu är jag inte särskilt trött iaf. Varför jag åker hem nu och inte på måndag som tanken var från början är inte för att jag och E har bråkat eller så, utan helt enkelt för att han blev tvungen att jobba resten av påskhelgen och då kände jag mig inte så pigg på att vara kvar, jag känner trots allt ingen där upp som jag kan umgås med förrutom E. Så nu åker jag hem, vilar mig i form inför den nästsista jobbveckan som kommer och så åker jag till Götet nästa helg! En resa jag ser fram emot nästan lika mycket som jag ser fram emot Thailand. Nästan.

16 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0