So kiss me then make up your mind

Nu är det avklarat! Sista dagen på jobbet, tack för den! Och det är knappt att det kunde bli ett bättre slut, jättelite att göra och sluta kvart i ett. Mycket härligt! Lite tråkigt med helg är det dock, eftersom vi inte åker förrän på måndag.. Men jag ska nog kunna fördriva tiden fram tills dess på något bra sätt ska ni se.

Nu ska jag packa lite (men jag är nästan helt klar, det är bara det sista som ska ner), leka med min nya dator (det blev en acer aspire one "den dyrare modellen" för er som undrar) och så ta hand om mina syskonbarn som är här. Och ja, det är i den ordningen jag prioriterar.

Kommentarer
Postat av: Micke

Kul med ny dator! Då har du ju lite att fördriva helgen med ändå ;) Jag orkar dock inte kolla hur bra den är, men litar på att du köpte dig en bra maskin ;)

2009-04-24 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0