Sol!

Jag har ingen anledning att vara nere just nu, därför tänker jag inte vara det heller. Det är svinbra väder(jag har redan en massa fräknar och ett rätt brunt ansikte), vi har jättelite att göra på jobbet så idag slutade vi 12.30, handbollen börjar kännas bra och jag åker till Umeå över påsk. Det sistnämnda är väl den största höjdpunkten just nu, jag saknar Erik! Dessutom är det bara 3 veckor kvar till Thailand, tack för den.

Det enda som inte är roligt just nu är något datorgrejs på jobbet, som bråkar med mig hela tiden. Ibland ändrar den arbetade dagar till sjukdagar eller obetald semester, sjukdagar blir obetald semester och ibland finns jag inte ens med i datorsystemet, typ som jag skulle slutat. Det är detta som gjort att min lön blivit knasig den senaste tiden. Men nu ska iaf chefen firra det, så jag får rätt betalt någon gång! Allt jag gått miste om hittills får jag retroaktivt i april, perfekt inför Thai...

Nu ska jag försöka sova en liten stund, får se hur bra det går.. Lär ju fastna framför Twilight, är det femte eller sjätte gången nu? Alldeles för många hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0