Thailand dag 2

Hello sweden, I hope you're doing okay. Idag har det varit varmt, soligt, skönt, lite jobbigt bara när man svettas som en gris men inte kan hoppa i poolen utan att ögonen ska svullna igen och man ska få utslag. Men men, det får man leva med.
Hur som så hade jag visst lovat bilder, så här kommer några. Varsågoda!
Bangkok flygplats

Flygplan

Pool på hotellet, utsikt från min "altan"

Da beach


Sorry för dåliga bilder, men jag vill inte lägga upp några andra. Vissa är lite för familjära för hela världen!

Idag har vi även besökt en marknad, riktigt najsiga saker hade dem och jag köpte ett par shorts för 250 bath och en klocka för 100 bath. Det är också allt jag shoppat hittills. Dock var det för jävla varmt på marknaden (säkert 50 grader i solen) så det gick inte att strosa där allt för länge, det rann svett över hela kroppen. Imorgon har de lovat sol, värme (drygt 30-32) och 10% risk för regn. Känns som det kommer bli en strålande dag helt enkelt.


Hoppas ni har det bra därhemma, hörde att ni hade runt 14 grader. Det är bara 20 grader svalare än vad vi har! ;)


Kommentarer
Postat av: Micke

Underbart.. Det ser helt underbart ut! Tråkigt att höra om allergi och sånt, men det är ju bara att acceptera läget och göra det bästa av det (precis som du gör)!



Hoppas du får en fortsatt underbar semester!



Kram!

2009-04-30 @ 06:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0