What would I do without you

Vet ni vad? Jag lägger ner det där nu. Jag tog tag i det, som han ville, så nu ligger bollen hos honom om han vill kasta tillbaka den. Men jag dör inte om han inte gör det, trots att jag hoppas på att han gör det. Men jag tänker inte överanstränga mig för hans skull, inte just nu iaf.

Imorgon dock mina vänner, då ska det shoppas! Fast bara sånna tråkiga saker som shampoo, balsam, solkräm och sånt. Och en Mini-PC! Jag har bestämt mig för att jag måste ha en, men vad ska jag köpa? Någon som har något tips? Hjälp mig, nu, tack!

Men nu är det sovdags för mig, tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Micke

Bollar? Jag fattar ingenting :P Men du vet ju vart du ska vända dig om du ska ha hjälp med att köpa dator, jag har nyligen varit ute och kikat på lite såna mini-maskiner!

2009-04-22 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0