Word bro!

Jag har återigen wordlat min blogg, jag tycker det är kul! Har ni aldrig provat? Gör det här!
Så här kan det det ut:

Eller så här:

Så här såg det ut när jag gjorde det förra gången, lite mer Patrik då:


Kuligt! Idag har vi haft en lugn dag på jobbet, skulle egentligen slutat 16.30 men slutade 14.30 då volymerna inte kom som dom skulle. Sen var jag och klippte mig, ville klippa mycket men frisören klippte bara lite. Får se om jag drar av lite till snart, eller om det får vara så här ett tag till.
Gjorde även en liten vurpa på jobbet (igen), det var lite väl mycket grus där jag skulle svänga och helt plötsligt var moppen borta och jag låg på marken. Asont i knät fick jag, nu är det svullet och blått. Men förhoppningsvis är det bara ytligt. Imorgon får jag vara inne iaf, så då kan jag vila mitt knä lite.

13 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Micke

Vilket bra tidsfördriv, det här lär jag göra lite oftare tror jag :)



Hoppas allt är bra med dig, ser att du räknar ner till semester också. Roligt!



Ha det bäst, kraam!

2009-04-14 @ 22:20:26
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0