And then we die

Om det här var första träningen på säsongen, då kommer det bli ett långt år.. Jag har nog aldrig varit så här slut efter en handbollsträning! Först 1 timme och 10 mins intensivt handbollande och efter det 20 mins Tabata. Helvetestabata var det idag. Det är första gången jag faktiskt får kväljningar av att träna, och att ta sig från hallen till tunnelbanan var sjukt jobbigt. Om jag kan gå imorgon är jag överlycklig, det är en sak som är säker.

Men förhoppningsvis leder skiten fram till något bra, och i så fall kan jag köra hur mycket jävla Tabata som helst.

(Och nej, benfan är inte bättre. Eller de var bättre när jag vilade, men nu har sprungit i trappor på jobbet i två dagar och tränat handboll, så nu är de inte bra. Men farbror doktor på fredag, får se vad domen blir!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0