And this is good

Okej, jag erkänner, det är kul med handboll. Men det visste ni väl redan? Men nu är det så jävla skönt, för jag har ingen ångest kvar över att jag skulle valt fel lag eller att jag skulle misslyckas. Fy fan vad bra det känns! Och idag, vi slog Skånela, så jävla skönt! Skånela lirade i eliten förra säsongen för er som inte vet. Och trots att tränarn fick rött kort och vi fick spela en man mindre i fyra minuter tog vi tag i allt och vann. Och jag fick en sån där bra match som man bara önskar sig i första hemmamatchen. This is what I like! Nu tycker jag om handboll igen, nu förstår jag varför jag plågar mig själv så sjukt mycket. Det här är min passion.

Imorgon är det matcher igen, mot Arbrå och Irsta. Fan vad vi ska äga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0