Äntligen onsdag!

Imorgon alltså. Då får jag spela handboll igen! Denna gång blir det med nytt lag, i (nästan) ny hall och med nya tränare. En nystart helt enkelt. Och trots att jag till och från har ångest så tror jag det här blir bra, annars har jag ju alltid en chans att ångra mig. Men jag tror det blir bättre än de två andra alternativen i alla fall.
Och lite ångest har jag över huruvida jag kommer klara mig imorgon, det skulle ju vara lagom kul att komma till första träningen (eller andra blir det ju) och misslyckas helt. Och i helgen har vi turnering, skulle vara lite jobbigt om man inte lyckas spela bra då. Hmm.. Men men, jag känner att jag har förtroende från tränaren, och det är huvudsaken. Och i värsta fall har jag en backup som är riktigt bra hon också.

Så, handboll onsdag-söndag alltså! Men nu, sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0