Dancing is my remedy

Min kropp sa ifrån idag igen. Det har aldrig tidigare hänt att kroppen gjort det två gånger under så kort tid tidigare, och det gör mig orolig. Idag var jag nära på att svimma, var tvungen att sätta mig ner på golvet som ett mongo två gånger för att klara av att jobba klart. Och benhinnorna strejkar som vanligt, och det är ju inte det bästa när man springer i trappor och står på betonggolv hela dagarna. Så eventuellt blir jag hemma resten av veckan istället för att förhoppningsvis bli bättre i benen. Vi hoppas på det iaf. Dock är jag inte den enda som har fått ont på jobbet, vi är tre med benhinneinflammation och två med knäskador. Det känns tryggt.

Så imorgon ska jag troligtvis klippa mig (det måste göras), köpa nya skor (köpte ett par igår som var assköna så jag ska köpa ett par till i en annan färg, kommer bilder), och sen träffa Lindadarling som fyller år och fika. Sen åker vi ut till Lidingö, ska ju spela match mot henne och mitt gamla lag. Kommer kännas konstigt! Men vi kommer vinna, det känner jag på mig. Trots att vi bara har junisar och oldisar, nästan inga "vanliga" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0