Framtidsplaner

Ni vet att jag aldrig kan bestämma mig för vad jag vill göra med mitt liv. Ni vet nog också att detta har lett till att jag jobbar med något jag avskyr (eller just nu är det mest arbetskamraterna jag avskyr, jobbet blir ju vad man gör det till) och har ångest mest hela tiden. Därför kan jag nu glädja alla med att jag nu har bestämt mig för vad jag ska göra av livet, och allt detta tack vare Erik som är så sjukt vettig och stöttande.

Så det jag har bestämt mig för är att jag ska sluta mitt helvetiska jobb till jul någongång, jag har inte bestämt mig för om jag ska sluta innan jag åker till Dubai eller efter. Beror lite på lite andra saker. Sen ska jag börja plugga till våren. Om jag kommer in på sjukgymnastprogrammet så är det det som gäller, annars ska jag plugga engelska. Varför det blir just engelska? Jo, för sen till nästa höst så ska jag söka till Jönköpings högskola och internationella civilekenomprogrammet. Men det är inte säkert att jag flyttar just dit, allt beror på handbollen (som just nu är prio ett i mitt liv, jag har upptäckt hur jäkla kul det är med handboll igen). Jag har tre andra alternativ också, Borås, Örebro och Luleå (i sagda ordning). Anledningen till att det är just dessa orter som är aktuella är helt enkelt för att det bara är dit mina betyg räcker, samtidigt som alla tre har handboll eller närhet till handboll.

Så, nu vet ni vad jag ska göra! För jag har bestämt mig för att det ska bli så här. Och denna gång ska jag inte ändra mig.


Kommentarer
Postat av: Micke

Grymt, det är ju skitbra!

2009-08-30 @ 13:32:49
URL: http://fortitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0