God natt världen

Helgen 4-6 september var ju så fint planerad, Håkan på fredag och sen Borlänge och handboll under helgen. Men det sprack idag, då tränaren sa åt oss att avboka alla planer eftersom vi ska "göra saker" den helgen. Vad det är är det ingen som vet, men det är tydligen obligatoriskt. Så nu blir det ingen Håkan (jävla skit!) och inget Borlänge (kanske inte så stor förlust), utan istället ska jag göra något annat. Vad det nu är.

Och så längtar jag till december, sjukt mycket! Först kommer Patrik, Marcus och Rickard hit, och sen sticker jag och Blom till Dubai! Och så kanske jag slutar jobba då också, allt beror på vilket besked jag får i veckan.. På ett sätt hoppas jag på det ena, men även på det andra. Delade känslor om detta. Hur som, december tack! Eller först oktober, så vi får börja lira handboll på riktigt :D


Kommentarer
Postat av: Micke

Sant sant, Borlänge är nog inte så mycket att missa.. Men Håkan låter tråkigt att missa (jag har faktiskt börjat tycka om hans musik lite)...



Men hoppas ni får göra något roligt tillsammans.. Kanske har tränaren planerat ett träningsläger som startar med Håkankoncert? ;)

2009-08-23 @ 21:44:51
URL: http://fortitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0