Helst skulle jag bara vilja sova.

Denna helg har varit jobbig! Både psykiskt och fysiskt, och nu är jag helt slut. Synd att jag har en del att göra imorgon också (jag vill inte!).
Men för att sammanfatta denna helg på ett kort sätt:
- Handbollsmässigt såg det stundtals riktigt bra ut
- Handbollsmässigt såg det stundtals riktigt dåligt ut
- GPSer suger
- Jag kommer inte bli fattig pga handbollen i år iaf
- Till och från har jag skrattat så tårarna sprutat
- Vattenvolley (alltså volleyboll i en pool) är inte min grej
- Min jävla handbollsångest vill inte ge sig
- Mina benhinnor är bara skit
- Vi har en hög målsättning som jag tror vi kan nå i år
- Hotellsängarna i Vrigstad är sjukt osköna

Sen kommer jag säkert komma på en hel del till, men just nu är det blankt i huvudet. Och veckan är fullspäckad, jobb, handboll, handboll! Eller okej, torsdag-söndag är det bara fys. I'm gonna die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0