Jävla förbannade skitungar

Jag bor som många vet i ett "barnvänligt område". Detta innebär i stora drag att det bor barnfamiljer i 9 av 10 lägenheter, både stora och små barn. Dessa barn har en förmåga att låta hela tiden. Mellanbarnen spelar fotboll mot husväggen dag som natt, småungarna skriker och har bilrace i backen, och de stora barnen sitter i skogen och smygröker hela nätterna. Detta är sjukt jobbigt, eftersom jag har mitt sovrumsfönster åt det hållet och måste ha fönstret öppet för att kunna sova. Jag har alltså svårt att somna för att ungarna skriker fram till 10-11 på kvällen, på helgerna väcks jag av fotbollsspelande vid sju, och jag sover dåligt eftersom de står i princip nedanför mitt fönster och låter. Så jävla härligt att bo här.

Så nu har jag två lösningar på detta (eftersom det tydligen inte hjälpte att säga till föräldrarna, eftersom "barn måste ju få vara barn"). Lösning ett: Jag fixar hit en massa kompisar som låter ännu värre utanför deras fönster 24/7 i en vecka. Lösning två: Jag fixar en pistol och skjuter ungjävlarna. Känns som alternativ två ligger rätt nära till hands just nu.

Nej, nu ska jag sluta gnälla och gå ut och springa lite, måste se om benen håller. Sen ska jag hämta Erik, och vi ska ha myskväll. Later!

Kommentarer
Postat av: Jeg

Jag tycker att du Mimmi är också ganska ung… hah



Jag har läste om någonstans att i fängelse man sover jätte bra !!



(Jag menar att om du ska använda “lösning två” alltså pistolen, då du visst få som bonus fri bostad åt staten för många året till)

2009-08-04 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0