Jävla Gotland

Jag vill hem. Alla här vill hem. Gotland är bara skit, hur man än ser på det. Det enda som skulle kunna klassas som lite bra är träningspassen, de jag inte sett fram emot. Då kan ni gissa hur vi har det va?
Det började med en promenad från båten till skolan vi bor på, den promenaden skulle vara 800 meter men var snarare 2 km uppför en lång jävla backe. Sen blev det kaos eftersom ingen visste vart vi skulle bo, det slutade med att vi fick bo högst upp längst bort, självklart. Med en massa småungar som bor i korridoren utanför, eftersom de inte fick plats i sitt klassrum.
Maten var skit, inplastat i en låda fick vi två fiskpinnar, lite potatis och en typ spenatsoppa. Nej tack sa jag. Middagen på kvällen såg jag frem emot, men det visade sig att "det är slut", "det är slut", "vi tar inte kort", "vi stänger nu", så det blev lite jobbigt det också. Fick i mig rätt bra mat ändå tillslut, så jag klarade mig.
Natten var nog den värsta någonsin, iskallt, luftmadrass, dålig kudde, you name it! Jag har så ont överallt i kroppen så jag skulle kunna börja gråta. Och frullen imorse, då var mackorna slut, pålägget slut så vi fick äta fil och flingor.

Jag vill hem! Nu, gärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0