Liiiite lätt stressad

När man måste göra något, varför gör man alltid allt annat då? Som nu så borde jag packa, fixa håret och så, men istället sitter jag här. Läser i kapp några bloggar och mejlar lite. Varför jag inte packade igår när jag hade all tid i världen vet jag inte, men det är väl sån jag är. Sista minuten lixom.

Dagens dom då (jag vet att ni så gärna vill veta). Det var det jag trodde det kunde vara, nämligen kraftig benhinneinflammation "på båda sidor". Ni vet, både framtill på smalbenet och på insidan. Och på båda benen. Vilket betyder vila två veckor, massa antiinflammatoriskt och sånt där kul. Ska bara spela handboll först, sen kan jag vila.

Men nu ska jag ta tag i packandet, sen sticker jag till Sävsjö. Bye loosers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0