Måste ha

Jag har ju länge suktat efter en ny iPod nano, eftersom min har börjat tappa batteritid rätt rejält (ett fulladdat batteri håller i kanske tre-fyra timmar, jämfört med 12 som det var från början). Hur som helst var jag nära att köpa en ny när Teknikmagasinet sänkte priset till ynka 999 för en 8gb, men jag höll mig i förhoppning att det kanske släpps en ny modell snart. Och vad hittade jag i tidningen igår? Jo, den 9e september släpps den nya modellen! Och ryktena säger att den kommer ha inbyggd kamera, typiskt Apple att överdriva.. Men det kommer även släppas en ny iPod touch, så det finns en chans att det blir en sån istället. Om den inte kostar för mycket dvs.

Ja, det här är viktigt för mig, mycket viktigt. Så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0